Кошик
1 відгук
Гідравліка на тягачі. Переобладнання та встановлення
+380 (67) 430-57-24
+380 (63) 257-07-00

Гідравлічний (гідро) розподільник - це пристрої, які контролюють потік гідравлічної рідини в системі трактора. Вони направляють масло під тиском до різних гідравлічних механізмів (наприклад, циліндрів, двигунів) і контролюють їх роботу.

Основні функції:

  • Напрямок потоку рідини (увімкнення/вимкнення, зміна напрямку).
  • Регулювання частоти обертання гідравлічних елементів (за рахунок зміни обсягу потоку).
  • Захист системи від перевантаження (запобіжні клапани).
  • Управління декількома механізмами одночасно (наприклад, краном-маніпулятором і лебідкою).

Види гідророзподільників для тягачів:

За способом управління:

  • Ручні (важільні або кнопкові).
  • Електрогідравлічні (управляються за сигналом від ЕБУ).
  • Пневматичні (використовують стиснене повітря).

За кількістю секцій (шпулів):

  • Односекційні (управляються одним механізмом).
  • Багатосекційні (для складних систем з декількома приводами).

За схемою роботи:

  • Моноблочні (всі секції в одному корпусі).
  • Секційні (можна набрати необхідну кількість секцій).

Де вони використовуються в тягачах та спец. техніці?

  • Управління гідравлічним краном-маніпулятором.
  • Експлуатація відвальної платформи (підйом/опускання кузова).
  • Гідравлічне управління лебідкою.
  • Управління додатковими осями (підйом/опускання).
  • Рульове управління (в системах з гідропідсилювачем керма).

Приклад роботи:

Коли водій переміщує важіль розподільника, золотник всередині зміщується і відкриває канали для потоку рідини. Наприклад:

  • Підйом корпусу: рідина направляється в поршневу порожнину циліндра.
  • Опускання: рідина повертається в бак, а тіло опускається під власною вагою.

Важливі особливості:

  • Робочий тиск (зазвичай 160–250 бар)
  • Пропускна здатність (л/хв).
  • Кількість котушок (наприклад, 2-секційні, 3-секційні).
  • Спосіб монтажу (на плиті, в лінію).

Несправності та технічне обслуговування:

  • Витік рідини (знос ущільнювачів).
  • Залипання золотника (забруднення рідиною).
  • Перепад тиску (знос плунжерів).
  • Регулярна заміна фільтрів і масла є обов'язковою.